Posted by on Cze 30, 2015 in Social media copywriting | 0 komentarzy

Vine to nowy serwis społecznościowy, który powstał przy okazji pytania kreującego coraz więcej innowacyjnych rozwiązań – czego możemy zrobić mniej niż konkurencja? Usiądź wygodnie. Vine to serwis społecznościowy, który opiera się na krótkich, uwaga …. 6 sekundowych filmikach. Co ciekawsze, coraz więcej firm wykorzystuje rosnącą popularność Vine i jego możliwości marketingowych. Serwis ten został wykupiony Twitter.com, który swoja popularność zyskał także na ograniczeniu wpisów do 140 znaków. W sieci można znaleźć dziesiątki przykładów wykorzystania serwisu Vine w marketingu.

Czy można zareklamować firmę w 6 sekund?

Wydaje się to niedorzeczne, jednak po zainstalowaniu aplikacji na smartfonie okazuje się to dziecinnie proste. Aplikacja rejestruje krótkie klatki, które następnie są odtwarzane w odpowiednim tempie. Oto przykład mojego pierwszego dzieła otagowanego hashtagiem #copywriting.