Dzisiaj przedstawiam nową serię w której będę opisywał i omawiał pewne struktury nagłówków, tematów email itd.
Oto dzisiejsza struktura. Pamiętaj, żeby zastosować ją na swoim blogu lub stronie.
7 prostych czynności, które wykonują skuteczni copywriterzy
<liczba> prostych czynności, które wykonują <twój cel i osoba, która ten cel osiągnęła>
W miejsca nawisu wstawiamy oczywiście właściwe elementy.
Dlaczego ten tytuł jest skuteczny?
Jest to struktura nagłówka, która idealnie nadaje się na tytuł artykułu lub krótkiego raportu. W NLP nazywamy to modelowaniem. Gdy chcemy osiągnąć jakiś konkretny cel zadajemy sobie często pytanie Jak robią to osoby, które osiągnęły ten cel. Czasami mamy świadomość, że niesiemy o jakimś małym szczególe, który powoduje, że innym wychodzi a nam niestety nie.
W bardziej szczegółowej opcji możemy napisać jeden, konkretny artykuł i zatytułować go:
3 proste czynności, które wykonują codziennie najbogatsi ludzie świata
Lub
Przykładowe zastosowanie tej struktury:
3 proste ćwiczenia, które wykonują codziennie trenerzy fitness
3 proste czynności, które wykonują codziennie zawodowi copywriterzy
3 proste czynności, które wykonują codziennie mężczyźni w udanych związkach
3 proste czynności, które pozwolą Ci zaoszczędzić 30% na zakupach w markecie.
Ciekawy i prosty sposób na tworzenie nagłówków.
Już czytałem o tym, że lista działa skutecznie jako nagłówek, a to jest dobry sposób by jej skuteczność jeszcze podkręcić.