Posted by on Gru 28, 2010 in Kroki bogatego Copywritera, Proste porady dla copywriterów, Sales letter | 1 komentarz

Wiesz, że najlepiej zacząć od nagłówków. Masz dostęp do list kontrolnych skutecznej oferty. Wiesz, że wystarczy tylko wypełnić ją treścią, mimo to nie wiesz jak zacząć pisanie. O czym pisać i jak osiągnąć swój cel w postaci gorącej i świeżej gotówki na Twoim koncie.

Masz szczęście, podzielę się z Tobą kilkoma sposobami na to jak ćwiczyć, aby stać się świetnym copywriterem.

Dzisiaj sposób # 1. Pisz, pisz i jeszcze raz pisz. Ja nie mam z tym problemów, bo po prostu to uwielbiam. Relaksuje mnie i sprawia mi dużo radości przelewanie moich pomysłów na papier czy wrzucanie treści do internetu. Wiem, że to co napiszę cały czas pracuje na mnie. Podgrzewa roboty gogle, przyciąga nowych czytelników, żyje.

Pamiętam, że gdy miałem około 8 lat przepisywałem u mojej babci w pokoju życiorys Chopina. Co ciekawsze dopiero w szkole średniej zacząłem pisać na tyle poprawnie, że nie dostawałem (jeszcze wtedy) dwójek.

Teraz też mam problemy z SUPER poprawnym pisaniem. Nie jest to ważne, przez kilka lat mojej obecności w Internecie tylko 2 razy otrzymałem miłe emaile, w których ktoś proponował, że może poprawić to, co napisałem. Niestety nie mam na to czasu. 98% moich klientów, którzy kupują moje produkty nie widzi taki niuansów. Wyznaję zasadę, że pieniądze lubią prędkość. Po drugie nigdy wszystkim nie jesteśmy w stanie dogodzić.

Co powstrzymuje Cię przed pisaniem?

Dlaczego to piszę? Bo Twój lęk przed pisaniem może pochodzić ze szkoły lub z przekonania, ze wszyscy Twoi czytelnicy skończyli filologię polską. Pisząc np. jeden tekst reklamowy na 2 dni ( w ramach np. ćwiczenia) stajesz się po 20 dniach lepszym copywriterem niż Ci którzy nie piszą nic i ciągle się boją. Po 40 dniach jesteś o 50% lepszy niż 20 dni temu. Rozumiesz to?

Pisz, testuj, kopiuj czyjeś rozwiązania, wrzucaj w Internet i czekaj na reakcje. Po roku będziesz dalej niż Ci, którzy boją się i dlatego nic nie robią.

Ostatnio najlepszym żywym przykładem jest Paweł Danielewski, założyciel InterKursy.pl Gdy zaczynał w sierpniu tego roku, na jednym z ważnych blogów, jeden ważny polski bloger wyśmiał Interkursy. Inni poważni blogerzy również skrytykowali ten pomysł. Dzisiaj Paweł Danielewski zarobił w 3 dni ponad 16 tysięcy złotych. Wiesz dlaczego mu się udało? Bo działa nie oglądając się na innych. Nie stał w kącie bojąc się opinii innych. Działał i sprawdzał jak to się rozwija. Tyle, to jest klucz. Rób to w co wierzysz i wierz, że Ci się uda.

Dlaczego warto zbierać negatywne komentarze?

O to chcę Cię dziś prosić. Pisz, publikuj i ciesz się z każdej negatywnej opinii. Wiesz dlaczego? Gdyż:

– one najbardziej Cię rozwinął;

– ktoś kto traci swój czas na to, aby napisać Ci coś negatywnego nt. tego, co robisz musi mieć w tym jakiś interes. Zrozum nikt nie robi niczego bez motywu. Jaki jest motyw tej osoby? Krytyka innych usprawiedliwia na chwilę naszą bezradność wobec tych którym się udaje.

Dobra, zamknij tę stronę zacznij robić to, czego się najbardziej boisz. Napisz ofertę, którą upublicznisz. Jeżeli masz sklep internetowy, sprzedajesz na allegro, czy zajmujesz się MLM napisz coś, stwórz ofertę, skopiuj czyjś tekst i rób tak codziennie. Nie  ma sposobu na to, abyś po roku nie miał wyników.

Dzisiaj chcę żebyś zrobił jedną rzecz. Postaraj się zastanowić dlaczego ten tekst jest taki dobry. Po drugie, stwórz swój na podstawie tego, który Ci zaproponowałem. Przerób go tak, żeby pasował do Twojego produktu.

Oto linki do ofert, które możesz skopiować:

1. 1000 fanów na Facebooku >>

2. Nagłówki >>

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)