Posted by on gru 21, 2014 in Bez kategorii | 1 komentarz

naglowek-1

80 tysięcy złotych nagrody. Pomóż nam znaleźć nazwę dla tej nowej serii pralek.

Jest to nagłówek, który ma dwa silne filary. Duża suma, która zawsze elektryzuje publiczność. Problem w tym, że wysokie wygrane jednocześnie przyciągają uwagę, ale też odpalają potężne czerwone światło w głowie czytającego ofertę.

Co zatem zrobił autor nagłówka?

Zneutralizował obiekcje dając naszemu umysłowi powód dlaczego jakaś firma chce się rozstać z 80 tysiącami złotych. Tego typu konkursy na nazwę lub slogan reklamowy pozwalają osiągnąć efekt wirusowy (mocno spotęgowany w czasach mediów społecznościowych).

Suma podana w nagłówku wydaje się realna. Firma zapłaci osobie, która stworzy nagłówek. W przypadku tego nagłówka działa również prawo zaangażowania. Tworząc nazwę serii pralek zaczynamy myśleć o produkcie. W pewnym sensie stajemy się częścią firmy, poznajemy ją i sami przekonujemy się do produktu.

Jak możesz zastosować to w promocji swojej firmy?

 

TIP # 1 Ogłoś konkurs na logo, slogan reklamowy czy nazwę serii produktów. Suma nie musi być tak wysoka jak w tym przypadku. Na początku zrób rozpoznanie i dowiedz się za ile agencje wykonają tego typu zadania a następnie przeznacz tę sumę na nagrodę. Dzięki temu osiągniesz potężny efekt marketingowy zanim produkt wejdzie na rynek.

TIP # 2 daj powód “Dlaczego?” W ulotce lub ofercie zawsze daj jakiś powód, który zneutralizuje obiekcje.

TIP # 3 Zaangażuj klientów w tworzenie produktu. Szybciej kupimy produkt, który razem tworzyliśmy chociażby po to, żeby pochwalić się znajomym.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)