Posted by on lis 12, 2009 in Proste porady dla copywriterów | 0 komentarzy

miroslaw-skawrek-copywriter

Pisz do pomidora-zarabiaj kokosy

Na wielu kursach dla copywriterów, mentorzy, wykładowcy i guru prześcigali  się w metaforycznych określeniach odpowiadających na pytania Jak prosty ma być tekst danej oferty? Jedni mówili o tym, że gdy piszesz musisz mieć w wyobraźni gimnazjalistę.  Jeżeli on zrozumie Twój tekst to i profesor z wyższej uczelni tym bardziej. Inni mówili:

Jeżeli jakiegoś słowa nie usłyszysz w tramwaju, to je wykreśl albo zastąp.

Oczywiście jest w tym dużo racji, a nawet 100% racji. Mi jednak przypominają się zawsze słowa mojego starego przyjaciela, który zawsze w stanach nerwowych mówił: to zrozumiałaby nawet osoba o IQ dojrzałego pomidora.

Myślę, że to określenie jeszcze bardziej pokazuje Jak prosty ma być skuteczny, sprzedający tekst.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)