Posted by on lis 26, 2009 in Kroki bogatego Copywritera, Proste porady dla copywriterów | 2 Komentarze

bogaty-copywriter

bogaty-copywriter

Wiem, że czasem twoja głowa przypomina  szklaną kulę w której szaleje tsunami. Szczególnie gdy zasiadasz do pisania tekstu reklamowego i dają Ci się we znaki wszystkie te zasady i przepisy na powalający, sprzedający tekst. I tutaj muszę Cię pocieszyć.

Istnieją zasady, które są cały czas aktualne. Np. fakt, że nasz umysł zwraca uwagę na to co jest z naszego świata czyli nas kręci i interesuje. Tego nikt nie przeskoczy. Inne zasady cały czas się zmieniają.

Wysyłanie maili

Kiedyś internauci otwierali 80% mailigów, teraz nie otwierają 80%. Kiedyś więcej czytali w internecie teraz skanują.

Nasz organizm po prostu uodparnia się na pewne zabiegi marketingowe, dlatego nie można marketingu traktować na podobnych zasadach jak prawa fizyki.

Jak stać się bogatym mistrzem Copywritingu

Więcej zarobisz jeżeli twoje pisanie będzie oparte na

  1. Aktualnej wiedzy nt. co sprzedaje? co teraz działa? co jeszcze działa?
  2. Intuicji – im więcej piszesz tym bardziej roisz to nieświadomie. Im bardziej nieświadomie działasz tym częściej do głosu dochodzi intuicja. Po czym ją poznasz? Wpadasz na ciekawy pomysł uatrakcyjnienia tekstu. Czujesz, że przykujesz uwagę klientów, ale gdzieś tam przeczytałeś lub przeczytałaś, że tak nie można. Zaryzykuj i przetestuj. Bez takich jak Ty Copywriting stanie się nudną matematyką i martwą nauką. Jak widzisz cały czas się rozwija. Poznaj zasady. Nie bój się ich łamać. Testuj. Bogać się!
  3. Jeszcze raz: TESTUJ. Naukowcy mówią, że nie można zajrzeć do umysłu klientów. Ja uważam, że to MIT. Testowanie tekstów, pytanie klientów, robienie Quizów to podróż po ich mózgu.
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)