Posted by on sie 31, 2011 in E-mail marketing | 0 komentarzy

lista-mailingowaByć może słyszysz to kolejny raz. Lista mailingowa to żyła złota. Zgadzam się z Tobą, nic tak nie rusza sprzedaży jak właśnie wysłanie mailingu do potencjalnych klientów. Tylko to narzędzie powoduje, że na Twoje konto może jednego dnia wpłynąć rzeka pieniędzy. Pozostaje tylko jedno pytanie.

Jak napisać sprzedający email?

Dzisiaj zdradzę Ci kilka prostych sposobów, które mogą poprawić konwersję Twojego mailingu

Sposób  #1 Zaufanie. Im bardziej klienci Ci ufają, tym więcej pieniędzy wygeneruje pojedynczy email. Im bardziej Cię znają, tym większe budzisz zaufanie. Tych zależności możemy wymieniać dziesiątki, najważniejsze jednak abyś zrozumiał, że skuteczność dzisiejszego mailingu budujesz wiele miesięcy a nawet lat wstecz. Im lepsze relacje tym większa sprzedaż.

Sposób # 2 Temat związany z powodem dla którego ktoś zapisał się na Twoją listę. Posłuchaj, to jest potężna rzecz. Jeżeli ktoś zapisuje się na listę to robi to z jakiegoś konkretnego powodu. Przykładowo, jeżeli Twoja strona wyciskacz (to ta gdzie internauci zostawiają swój adres email) opiera się na rozdawaniu raportu pt. „Jak zdobyć tysiące wejść na stronę” to wysyłając email z tematem. Jak uzyskałem 10 456 wejść na stronę dziennie? Możesz liczyć na większą skuteczność mailingu niż w przypadku tematu „Jak napisać ebooka?” traf precyzyjnie w potrzebę swoich klientów a będą otwierać Twoje emaile.

Sposób # 3 Obserwuj i ucz się od najbardziej skutecznych. Nie oszukujmy się, skuteczność mailingów spada, dlatego najlepsi marketerzy robią cuda z tematami emaili. Stosują różnego rodzaju zabawę czcionką, znakami, nawiasami, specjalnie popełniają błędy, przeklinają czy nawet wyzywają swoich klientów. Nie mówię żebyś od razu stosował te ostatnie pomysły, bardziej chcę Cię namówić do podglądania różnych rozwiązań i wykorzystywania ich u siebie.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)