Posted by on gru 13, 2014 in Oferta sprzedażowa | 0 komentarzy

jak-napisac-skuteczna-oferteDobra oferta sprzedażowa może poprawić Twoje bezpieczeństwo finansowe w kilku przypadkach. Po pierwsze wtedy, kiedy zajmujesz się sprzedażą. Po drugie wtedy, kiedy zajmujesz się zawodowo pisaniem ofert sprzedażowych.

W każdym z tych przypadków kiedy uda ci się zmienić konwersję oferty z 1,5% na 3% podwajasz ilość klientów. Procentowo wygląda to niewinnie, jednak efekty w postaci większej ilości gotówki mogą wpłynąć pozytywnie na Twój styl życia i poczucie bezpieczeństwa.

Co da Ci w praktyce podwojenie ilości klientów?

Przykładowo jeżeli sprzedajesz produkt za 500 złotych, to przy 200 osobach, które zobaczą Twoją ofertę (konwersja 1,5%) zakupu dokona 3 osoby. Oznacza to, że na Twoje konto wpłynie 1500 złotych. W przypadku podniesienia konwersji do 3% zakupu dokonuje 2 razy tyle osób, czyli 6 osób przelewa Ci na konto 3000 złotych.

Jeżeli chcesz szybko poprawić skuteczność oferty skontaktuj się ze mną teraz >>

Czy dodatkowe 1500 złotych np. dziennie może mieć wpływ na sytuację finansową Twojej firmy. Czy będzie Ci łatwiej zapłacić ZUS-y, podatki i czynsz? Czy szybciej zrealizujesz swoje marzenia od wyprawie do Chin, Machu Picchu czy w inne przepiękne miejsce. Czy będziesz czuł się dumny zapewniając swoim dzieciom lub wnukom możliwość studiowania na wymarzonym kierunku?

Jak widzisz kilka małych (ale istotnych) zmian w Twojej ofercie, ulotkach i innych materiałach reklamowych może mieć istotny wpływ na Twoje życie.

Dlaczego 90% sklepów internetowych ma oferty, które blokują sprzedaż?

Dlaczego więc tak wiele firm i sklepów internetowych ma kiepskie oferty? Z prostej przyczyny w Polsce tylko kilka osób (liczonych na palcach dwóch rąk) pisze wyjątkowo skuteczne oferty sprzedażowe.

W szkole czy na studiach raczej nie wpada się na pomysł, że pisanie ofert jest tak ważne w prowadzeniu przyszłej firmy. Jeżeli nie wierzysz przekartkuj podręczniki do marketingu i przedsiębiorczości. Ważniejsze jest wyuczenie się wszystkich dat, teorii i definicji po to, żeby za 3 lata 90% tej wiedzy wyparowało (mózg kasuje informacje, które nie są dla Ciebie ważne).

Od kogo uczą się pisania reklam amatorzy?

W takim układzie domowi copywriterzy uczą się z reklam, które najczęściej widzą. Niestety w większości przypadków są to reklamy budujące markę. Reklamy tworzone przez duże agencje marketingowe z milionowymi budżetami. Przy takim budżecie nawet kotom sprzedasz lepszy i ekskluzywny styl życia (patrz segment premium w karmach dla kotów).

Ucząc się z tych reklam domowi „Copywriterzy” popełniają jeden ważny błąd – piszą reklamy, które nie działają. Jeżeli w to nie wierzysz to zapytaj takiego Copywritera czy da Ci jakąś gwarancję zwiększenia sprzedaży?

W takim przypadku możesz samodzielnie nauczyć się pisania i uwierz mi nie zrobisz tego po jednym kursie lub możesz zainwestować ofertę, która sprzedaje.

Jak najszybciej nauczyć się pisania ofert?

Jeżeli chcesz się uczyć samodzielnie dam Ci najskuteczniejszą technikę. Przepisuj ręcznie jedną, dobrą ofertę w tygodniu. Po roku zobaczysz pierwsze efekty. Niestety, musisz też uczyć się psychologii wywierania wpływu, tak abyś wiedział dlaczego to słowo, ta fraza działa i powoduje, że chcesz kupić. Ten proces trwa o wiele dłużej.

Masz też drugą opcję. Możesz zlecić napisanie lub poprawienie swojej oferty copywriterowi, który nie tylko pisze skuteczne oferty, ale także daje gwarancję, że zwiększą one sprzedaż w Twojej firmie. Jeżeli chcesz, żebym zrobił to dla Ciebie napisz do mnie wypełniając tą ankietę >>

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)