Posted by on Lip 9, 2013 in Bez kategorii | 0 komentarzy

kto jeszcze chce nagłówekWiem, że cześć z moich czytelników gryzie wykładzinę albo arabski dywan gdy słyszy kolejny raz nagłówek to być albo nie być Twojej oferty. Nie piszę dziś tej wyświechtanej sekwencji, za to zabawimy się inaczej. Krok pierwszy – wybieramy jeden nagłówek z setki największych nagłówków świata, wchodzimy na Allegro, losowo wybieramy oferty z przypadkowych kategorii. Ja piszę kilkanaście propozycji, ty w komentarzu możesz przećwiczyć swoje.

Dzisiaj nagłówek Kto jeszcze…

Kto jeszcze chce nauczyć się pisania sprzedających ofert?

Gdy dodamy więcej szczegółów nagłówek będzie silniejszy:

Kto jeszcze chce w 72 godziny opanować sztukę pisania sprzedających nagłówków?

Oryginalnie było „Przedmiotem aukcji jest: stroik gitarowy”. Według wszelkich copywriterskich praktyk jest to mało skuteczne. Po pierwsze nie zwraca uwagi, po drugie nikt nie kupuje stroika, tylko świetnie nastrojoną gitarę, albo podziw kolegów na próbie?

Pierwsza propozycja:

Kto jeszcze chce mieć perfekcyjnie nastrojoną gitarę w (prawie) każdej sytuacji?

„prawie” jest po to, żeby uwiarygodnić ofertę, „perfekcyjnie” działa na wyobraźnię kin estetyków

Kto jeszcze chce mieć perfekcyjnie nastrojoną gitarę w 38 sekund za cenę 4 hamburgerów?

„38 sekund” jest konkret, poruszamy lewą półkulę, „4 hamburgery” obala obiekcję nie stać mnie na to.

Skarpety trekkingowe letnie. Trochę zajęło mi przepisanie tej nazwy, może dlatego, że jest lato i obecnie siedzę bez skarpet. Oryginalnie jest „skarpety trekkingowi letnie, model, producent” jakby to kogoś obchodziło (oczywiście obchodzi, ale 98% sprzedawców pisze to samo)

Kto jeszcze chce mieć bezpieczne stopy nawet po 9 godzinnym spacerze w górach?

Jak widzisz o skarpetach ani słowa, dużo natomiast o problemie zdobywców gór.

Kto jeszcze chce pozbyć się otarć i piekących odparzeń za cenę 2 tubek maści leczących zranione stopy?

Może i za długie, ale uderza w bóle i problemy naszego klienta. Idea jest prosta po co leczyć jak możesz zapobiec?

Piękne, spodniobuty rybackie. Samo brzmienie tej nazwy pozwala miło spędzić kilka minut. OK, jeżeli jesteś wędkarzem wiesz o co chodzi. Oryginalnie jest: „Polskie, długie spodniobuty, wykonane z materiału poliestrowego powleczone polichlorkiem winylu”. Jak widzisz nagłówek wzbudza emocje wykładowców chemii i kolekcjonerów płyt winylowych.

Co możemy zrobić łącząc spodniobuty z genialnym nagłówkiem.

Kto jeszcze chce mieć pewność, że jego spodniobuty nie przepuszczą ani kropli wody?

Nie mogłem się powstrzymać. Wyobraź sobie nagłówek z gwarancją. Jeżeli po 3 latach użytkowania nasze spodniobuty przepuszczą chociaż kroplę wody podczas wędkowania zwrócimy Ci pieniądze.

Z opisu (którego raczej nie przeczyta zbyt wiele osób oprócz wykładowców chemii) wynika, że są to buty bardzo solidne. Przy takiej gwarancji zwroty są na poziomie 1-5%. Tak silne hasło możesz zwiększyć sprzedaż nawet dwukrotnie. Według mnie tutaj nagłówek możesz ruszyć sprzedaż.

Nowa, nieużywana betoniarka. Wszyscy myślą, ze sprzedają betoniarki, ale według mnie ludzie kupujący betoniarkę na użytek prywatny, gdyż chcą pokazać żonie i teściowej, że mają w sobie gen samca alfa i potrafią systemem gospodarczym zalać rabatkę na swojej posesji.

Kto jeszcze chce zaoszczędzić nawet 1560 złotych miesięcznie na ekipie budowlanej?

Kto jeszcze chce wykonać podstawowe prace murarskie nie płacąc fortuny wynajętej firmie?

Mamy tutaj wspólnego wroga „drogie ekipy budowlane”. Mamy korzyść „oszczędność przy systemie gospodarczym”. Kolejna korzyść na poziomie psychologicznym „czuje się ważny, potrafię sam wymurować ściankę działową”

Jak widzisz obaliłem mit, że dobre nagłówki sprzedają tylko ebooki i kursy internetowy. Mam świadomość, ze w obecnym stanie chcesz mieć i spodniobuty i własną betoniarkę. Rozumiem to, tak właśnie działają silne nagłówki. Czekaj na nową serię. Pamiętaj, że w komentarzu sam możesz się pobawić.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 7.8/10 (4 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: +1 (from 1 vote)
Nagłówek Kto jeszcze chce, czyli jak sprzedać spodniobuty i betoniarkę zmieniając tylko jeden element w ofercie?, 7.8 out of 10 based on 4 ratings