Posted by on wrz 3, 2011 in CopyPsychologia | 2 Komentarze

copywriterOdwieczne pytanie brzmi – kto sprzeda więcej produktów swoim tekstem reklamowym – sprzedawca czy polonista. Najprostsza odpowiedź brzmi – polonista, który jest dobrym sprzedawcą. Hmmm…. tylko takich ludzi jest mało. W innym przypadku postawiłbym na osobę, która czynnie zajmuje się sprzedażą.

Copywriting to sztuka sprzedawania tekstem. Wiele osób tego nie rozumie. Nadmiernie koncentrują się oni na rozbudowanych, kreatywnych wypowiedziach, które … odciągają czytelnika od sedna tekstu, czyli SPRZEDAŻY.

Gdy zapominasz o celu tekstu reklamowego możesz zacząć koncentrować się na zaspokajaniu własnego ego, wtedy odbiorca reklamy powie sobie w myślach:

– to bardzo kreatywny tekst;

– dobrze się bawiłem czytając;

– musiała to napisać bardzo inteligentna osoba, szkoda, że taki nie jestem.

Po tym jak wypowie te słowa, zamknie gazetę, ucieknie ze strony czy wyrzuci ulotkę do kosza i… nici z interesu.

Jeżeli chcesz być dobrym copywriterem i zajmujesz się teraz sprzedaż w sklepie RTV lub chodzisz od domu do domy sprzedając jakiś produkt, to świetnie, jesteś na dobrej drodze, żeby zostać dobrym copywriterem.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)