Posted by on lipiec 12, 2015 in Bez kategorii | 0 komentarzy

Miłość jest odpowiedzią w copywritingu. Największy błąd przedsiębiorców to miłość. Miłość do własnego produktu. Miłość do własnych pomysłów. Spójrz na ofertę którą piszesz. Sprawdź opisy produktów. Jeżeli zaczynasz od opisywania produktu oznacza to, że postawiłeś na niewłaściwego konia. Jeżeli chcesz żeby Twoja sprzedaż poszybowała i zaczęła zmieniać Twój styl życia na lepszy musisz przestać kochać swój produkt. Źle. Kochaj swój produkt, ale jest ktoś kogo musisz kochać bardziej.

Dlaczego? Bo Twój produkt nikogo nie obchodzi. Ludzi obchodzą ich własne problemy. Jeżeli w twoim basenie są glony a sąsiad ma krystaliczna wodę nie interesuje Cię firma czy produkt, interesuje Cię rozwiązanie problemu. Ty chcesz mieć jeszcze bardziej krystaliczną wodę niż Twój sąsiad.

Czego najbardziej boi się klient?

Musisz zakochać się w klientach. Zacznij realnie się o nich troszczyć. Podam Ci prosty przykład. Największy problem Twoich klientów (potwierdzają to badania) to fakt, że kupując produkt podejmą złą decyzję. Zła decyzja zakupowa to poczucie, że jest się frajerem.

To też opinia żony, znajomych, teściowej czy sąsiadów – on znowu kupił „szajs”, „badziewie”, „bubel” itd. Jeżeli rozumiesz ten lęk to z otwartym sercem, kilka razy w ofercie, mówisz o gwarancji satysfakcji. Masz 30, 60, 90 dni na zwrot. Korzystaj ile chcesz, jak poczujesz, że to nie to oddajemy kasę bez zadawania pytań i dalej się lubimy.

Nie jesteś najważniejszy w firmie…

Wiem, że zwrot towaru boli. Jednak w biznesie to nie Ty jesteś najważniejszy. Jeżeli kochasz klientów i rozumiesz ich potrzeby, lęki, obawy i frustracje jesteś w stanie brać ryzyko na siebie. Jeżeli kochasz pieniądze, siebie, produkt i swoje pomysły to prawdopodobnie stale uganiasz się za klientami.

Wrócimy do Twojej strony internetowej. Sprawdź czy piszesz o produktach, czy Twoje teksty mówią o problemach klientów. Sprawdź opisy produktów. Czy zaczynasz od nazwy produktu, czy opowiadasz o problemie a potem pokazujesz produkt? Jeżeli robisz to źle, to natychmiast to zmień.

Możesz pomyśleć, że ten tekst to bełkot a i tak po kilku dniach te słowa zaczną do Ciebie wracać. Pytanie czy kochasz swoich klientów będzie wracało do ciebie codziennie, przy każdej transakcji. Wybacz.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)