Posted by on Lut 17, 2014 in Opis aukcji na Allegro, Proste porady dla copywriterów, Sales letter, Strona przecwytująca | 1 komentarz

jak-grafika-ofertaJest takie powiedzenie, że jedno zdjęcie może zdziałać więcej niż tysiące słów. Rozwinąłbym to stwierdzenie o jeden ważny element: jedno właściwe i z głową przygotowane zdjęcie może zdziałać więcej niż tysiące słów.

Jednym z lepszych sposobów podniesienia konwersji jest przygotowanie grafiki, która będzie bezpośrednio wskazywała skuteczność naszych działań. Osoba czytająca ofertę zapamięta efekt, który pokazany jest na zdjęciu lub grafice.

90% osób szukających produktu w rzeczywistości chce rozwiązać swój problem. Jeżeli za pomocą grafiki masz szansę przeprowadzić klienta z poziomu problem – rozwiązanie to po prostu to zrób.

Nie oszukujmy się, że tradycyjna oferta zapełniona po brzegi tekstem wystarczy. Czy wiesz, że obecnie 93% użytkowników Facebooka zwraca uwagę na grafikę? Skoro 90% użytkowników internetu w Polsce używa Facebooka to w rzeczywistości brak skutecznej grafiki w ofercie najzwyczajniej ją zabija.

Oto proste przykłady z branży marketingu internetowego:

Dowód na skuteczność mailingu i listy mailingowej. Są to statystyki z jednego z moich blogów. Na zdjęciu wyraźnie widać jak działa lista mailingowa. Jeżeli osoba czytająca ofertę zobaczy, że za pomocą jednego narzędzia może wejść z 40 odwiedzin na 400 w ciągu jednego dnia to sprzedaż jest tylko kwestią czasu.

Jak działa lista mailingowa

Jak działa lista mailingowa

Inny przykład dotyczy mediów społecznościowych. Brak aktywności fanów i problem z pomysłami na wpisy to jedna z większych bolączek właścicieli fanpejdży. Na tym zdjęciu pokazuję moje wyniki. Zdjęcie to jest częścią kursu, który dotyczy osiągania efektów social media.

Jak zdobyć aktywność fanów?

Jak zdobyć aktywność fanów?

Dodatkowym elementem, który podnosi konwersję jest tzw. elementy graficzne tworzone ręcznie (Hand Drawn). Dodają one ofercie ludzki charakter.

Jak szybko przygotować tego typu grafikę?

1. Zadaj sobie pytanie Jaki problem klienta rozwiązuje mój produkt?

2. Przedstaw graficznie wyniki, czyli stan w którym chciałby znaleźć się Twój klient.

 

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)