Posted by on Sty 21, 2011 in E-mail marketing | 1 komentarz



Metoda o której opowiem została potwierdzona w praktyce nie tylko przeze mnie, ale również przez innych praktyków ebiznesu. Jest to kilka zmian, które mogą zwiększyć Twoje zarobki, przez to, że czytelnicy Twojego mailingu będą klikać w linki wysłane w treści.

Zabieg pierwszy: Link powinien być jak najwyżej w mailingu. Często piszemy długi email i link zostawiamy gdzieś na końcu treści. Niestety, żyjemy coraz szybciej i czytamy też w taki sposób. Dowodem na to jest popularność mikroblogów np. facebooka.

Strategia DODANEGO LINKU

Link możesz oczywiście powtórzyć na końcu mailingu. Osobiście wykorzystuję strategię DODANEGO LINKU. Polega ona, że piszę naturalny mailing i wstawiam docelowy link w naturalnie pasującym miejscu (np. wynikającym z treści). Gdy skończę mailing, testuję dodanie tego samego linku na początku mailingu. Jest to już twórcza praca. Trzeba przetestować kilka opcji.

Zabieg drugi: Przyzwyczaj swoich klientów do klikania. Nie lubię osobiście określenia – wychowaj swoich klientów, jednak w tym przypadku to określenie oddaje sens tej metody. Jeżeli trzymasz się strategii 3-1 (3 mailingi niekomercyjne 1 sprzedający jakiś produkt) to staraj się trzymać dwóch zasad.

  1. Link powinien znajdować się zawsze w podobnym miejscu.
  2. Po kliknięciu czytelnik powinien dostać nagrodę. Wartościową poradę, raport, video czy cokolwiek innego co ma dla niego realną wartość. Dzięki temu zabiegowi wytwarza się automatyczny nawyk klikania w Twoje linki.

Pobierz DARMOWEGO ebooka >>

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)