Posted by on sierpień 2, 2010 in E-mail marketing, Nagłówki | 8 Komentarze

lista-mailingowaTo, co pisano o mailingach jeszcze kilka lat temu, nawet kilka miesięcy temu, przestaje powoli mieć rację bytu. Chce dzisiaj podpowiedzieć Ci, co może zwiększyć skuteczność Twoich maili.

1. Link widoczny na “pierwszym ekranie” – jest to już sprawdzona metoda. Jeżeli link prowadzący do

  • produktu;
  • darmowego raportu;
  • ebooka;
  • strony

jest widoczny na pierwszym ekranie mailingu, istnieje dużo większe prawdopodobieństwo, że osoba, która otworzyła email po prostu kliknie w ten link. Jest to związane z tym, że coraz szybciej czytamy w internecie i niejako automatycznie traktujemy pewne maile jako tzw. marketingowe (nawet jeżeli mają odpowiedni, budujący relacje podpis)

Nie oszukujmy się, że mailing wysłany do danej listy, jeszcze ktokolwiek traktuje w sposób bardzo osobisty. Czy jest to mail komercyjny, czy budujący relacje i tak w głębi podświadomości czujemy, że gdzieś w tym wszystkim ukryty jest marketing.

Często w takim przypadku myślimy

Do rzeczy, zobaczmy co dziś dla mnie masz

Dlatego polecam Ci przetestowanie opcji

A) wstęp;

B) jeden akapit wprowadzenia czego dotyczy mail

C) link z wezwaniem do akcji

D) dalsza część mailingu.

2. Postaraj się nie tylko o oryginalny temat, ale także złam jego formę. Zaskocz swoich czytelników nie tylko dobrym tematem, ale także jego wyglądem.

a) możesz użyć wstępu sugerującego, że jest to odpowiedź na czyjś email

RE: już odpowiadam

RE: przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam

Oczywiście w treści musisz nawiązać do tematu i jakoś się z tego wykręcić

b) użyj nietypowych znaków

Mirku [PRAWIE] wszystko o mailingu

Woooooow to mnie zmiotło…

M**KET*NG może być szalony – ta forma dodatkowo sugeruje wulgaryzm, ale nim nie jest, co jeszcze bardziej, w sposób etyczny, buduje napięcie

3. Użyj mieszanki dużych i małych liter. Jest to często wykorzystywany motyw amerykańskich copyewriterów

Wygląda TO mniej więcej TAK

Ta technika PRZYNIOSŁA mi 1001 klientów w TYDZIEŃ

4. Nawiąż w temacie mailingu do mediów społecznościowych – Blipa, Twittera, Facebooka. Jest to ostatnio największa mantra osób prowadzących biznesy internetowe, ale także tych którzy po prostu korzystają z tych stron. To naprawdę przyciąga uwagę.

Według mnie są to aktualne podpowiedzi na temat tego jak zachować skuteczność mailingów. Napisz jeżeli masz jakieś inne, sprawdzone pomysły. Przetestuj też to, o czym napisałem i podziel się koniecznie komentarzem na ten temat.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)

Słowa kluczowe przypisane do tego wpisu przez algorytm seo

  • jak napisać mailing