Jedną z zasad, którą warto stosować w email marketingu jest zasada spójności. Opiera się ona na tym, że np. czytelnik naszego mailingu przechodzący do oferty nie powinien czuć, że znajduje się w całkowicie innym miejscu. Chcę żebyś wiedział, że mailing i oferta muszą tworzyć logiczną całość.
Jeszcze gorszy efekt możesz uzyskać, jeżeli w głowie odbiorcy, po przejściu z mailingu do oferty odpali się pytanie
ale, właściwie o co chodzi?
OK. W takim razie jak osiągnąć spójność mailing – sales letter?
Jednym ze sposobów jest potraktowanie mailingu i tekstu oferty jako pewnej całość. Warto także, żebyś przeprowadził “symulację” procesów myślowych jakie chcesz uzyskać w umyśle czytelnika. Praktycznie polega to na zadaniu sobie pytania: jak ma zachowywać się czytelnik na poszczególnych etapach swojej aktywności.
Ciekawy trick copywriterów
Często używanym trickiem copywriterów jest “wykrojenie” mailingu z treści oferty. Oczywiście warto mailing przerobić, tak żeby nie było wrażenia, że tekst powtarza się co do przecinka. Jest to technika, która pozwoli Ci zaoszczędzić trochę czasu.
Komentuj i zdobywaj linki