Posted by on lut 13, 2010 in CopyPsychologia, E-mail marketing, Proste porady dla copywriterów, Sales letter | 0 komentarzy

Czy zastanawiałeś się jakie dwie główne korzyści dominują w umysłach naszych klientów w 2010 roku? Oczywiście wiadomo, że każda grupa docelowa ma swoje indywidualne potrzeby. Są jednak pewne uniwersalne elementy, które bardzo dobrze sprzedają i będą sprzedawały w 2010 roku. Oto one:

  1. pieniądze
  2. czas

Jak wykorzystać ten fakt w tekstach reklamowych?

Najprościej? Pokaż, że dzięki Twojemu produktowi odbiorca tekstu zaoszczędzi pieniądze i czas. Jeżeli sprzedajesz poprzez serwis aukcyjny, napisz o tym jak szybko produkt zostanie wysłany.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)