Posted by on Cze 19, 2015 in E-mail marketing, jak napisać ofertę?, Oferta sprzedażowa, Sales letter | 0 komentarzy

dlaczego strona internetowa nie sprzedaje

W rozmowie z jedną z czytelniczek blogu MilionZaSlowo.pl padło takie stwierdzenie:

nasz produkt, to produkt niszowy, branżowy, zawsze przed podjęciem decyzji o zakupie klient zapoznaje się z programem, nigdy żaden z klientów nie kupił go w ciemno.

Podpowiem tylko, że jest to oprogramowanie przeznaczone dla branży zdrowotnej. Dlaczego moim zdaniem oferta słabo sprzedaje i nikt, nigdy nie kupił w ciemno?

Po pierwsze. Klient czytający ofertę ma zbyt wiele obiekcji. Po prostu nie ufa danej firmie. Dlatego jest zasada, która mówi o tym, że aby klient dokonał zakupu potrzeba co najmniej 8 kontaktów z ofertą.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)