Posted by on sty 18, 2015 in Bez kategorii | 0 komentarzy

david-ogilvy-polskuDavid Ogilvy nazywany był Ojcem Reklamy. Jego teksty sprawiały firmom ogromne kłopoty. Przeważnie po jego tekście nikt nie nadążał z produkcją. Ostatnio czytając jego biografię od natłoku informacji o mało co nie rozerwało mi głowy. Jego inteligencja była ostra jak papryczka chili.

Postanowiłem podzielić się z Tobą jednym z jego największych sekretów. Okazało się, że był najlepszy w pisaniu tekstów z jednego ważnego powodu. Gdy David Ogilvy przyjechał do USA zatrudnił się w instytucie Gallupa. Jest to największa instytucja zajmująca się badaniami opinii społecznej na świecie.

Nie pisz ani słowa zanim nie zrobisz tego…

Jak powiedział david Ogilvy to tam nauczył się, że sekret dobrego tekstu to przede wszystkim badanie opinii potencjalnych odbiorców. Zanim napiszesz choć jedno słowo musisz na początku dowiedzieć się kim jest Twój klient, jakie ma nawyki, co go boli, czego się boi. Nie musimy długo szukać. Wyobraź sobie osobę, która ma kredyt we frankach.

Czy trudno jest Ci odpowiedzieć na pytanie Co powoduje, że Twój klient nie może zasnąć? To proste – wysoki kurs Franka. Jeżeli umieścisz w nagłówku oferty odwołanie do jego lęku natychmiast zdobędziesz jego dziką uwagę i przykleisz go do tekstu. „3 Rzeczy, Które Możesz Zrobić Natychmiast, Żeby Przestać Martwić Się Frankiem Po 5,16 Złotych” Gdybyś miał ebooka nt. inteligencji finansowej taki nagłówek byłby Twoim najlepszym sprzedawcą.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)