Posted by on Lip 8, 2015 in Proste porady dla copywriterów | 2 Komentarze

klawiaturaJeden z czytelników bloga, który pracuje jako copywriter w jednej z poznańskich agencji reklamowych zapytał mnie w emailu czy tempo pisania na klawiaturze ma znaczenie w pisaniu tekstów reklamowych? Odpowiedź jest prosta i przewidywalna. Osobiście nienawidzę tego sformułowania – to zależy…

Jeżeli myślisz szybko to musisz szybko pisać

Po pierwsze, jeżeli piszesz ręcznie to nie ma to żadnego znaczenia. Jeżeli piszesz wyłącznie na komputerze to jest jedna rzecz na którą wiele osób nie zwraca uwagi. Każdy z nas myśli w innym tempie. Jest to związanie z naszą osobowością.

Wzrokowcy piszą szybko bo szybko myślą. Dlatego, jeżeli myślisz szybko a nie masz umiejętności szybkiego pisania to będzie to blokowało Twój flow – po Polsku, zanim napiszesz to już zapomnisz co chciałeś napisać. To tak jak z piciem, jeżeli pijesz za szybko to potem nie pamiętasz, że piłeś, więc po co pić.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)