Posted by on Sty 18, 2010 in Nagłówki, Proste porady dla copywriterów, Sales letter | 4 Komentarze

Jeżeli jesteś profesjonalistą to nie czytaj tego tekstu, gdyż prawdopodobnie znasz odpowiedź. A teraz dla początkujących. Po nagłówku nie stosujemy kropki z dwóch prostych powodów.

Po pierwsze nie wygląda to zbyt dobrze graficznie.

Po drugie aspekt psychologiczny. Kropka powoduje, że nasz umysł słyszy słowo STOP! A główne zadanie nagłówka to zainspirowanie do dalszego czytania.

Poznaj sposób na hipnotyczne nagłówki.

powinno być

Poznaj sposób na hipnotyczne nagłówki

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)

Słowa kluczowe przypisane do tego wpisu przez algorytm seo

  • nagwki pisane