Posted by on Lip 24, 2013 in CopyPsychologia, Sales letter | 0 komentarzy

Lanie wody oferta reklamowaTwój list sprzedażowy będzie czytało wiele osób. Możesz doskonale znać swoją grupę docelową, ale i tak nigdy nie wiesz ile procent czytających to mocno stąpający po ziemi analitycy.

Myślę, że zawsze kilku takich się znajdzie. Uwielbiają wykresy, procentowe wyliczenia, słupki itd. Nienawidzą lania wody i humanistycznych wynurzeń. Jak znaleźć tego typu elementy idealnie pasujące do naszej oferty? Oto konspekt działania:

1 Zadaj sobie pytanie jaki jest największy problem, lub konsekwencje problemu Twojego klienta? Przykładowo gdy jest to materac problemem klienta jest codzienne przemęczenie. Nie wysypia się na swoim półko tapczanie, który pamięta jeszcze czasy Gierka.

2. Poszukaj w Google opracowań np. poprzez frazę ile procent Polaków ma problem z wysypianiem się, ile procent Polaków się nie wysypia.

3. Kopiujesz wykres (jeżeli takowy się pojawia) lub wrzucasz dane do Excela i tworzysz zrzut ekranu wykresu. Gdy skopiujesz wykres pamiętaj o podaniu źródła. Będziesz fair play wobec autora a przy okazji bardziej uwiarygodnisz dane.

Zrobione. Jak widzisz pracy nie jest zbyt wiele a efekt świetnie zadziała na osoby z metaprogramem szczegółowy.

Jak szybko zdobyć wykres, który poprawi skuteczność tekstu reklamowego?

Często pomimo szczerych chęci nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie w Google. Może znasz powiedzenie „jeżeli nie ma Cię w Google to nie istniejesz” jednak w tym przypadku możesz tak szczegółowych danych nie znaleźć mimo, że gdzieś one istnieją. Jest bardzo proste wyjście. Zrób szybką ankietę. Polecam Ci 3 narzędzia:

  1. Ankieta na Facebooku – szybka opcja, bardzo intuicyjne narzędzie i bardzo łatwy dostęp do respondentów. Możesz wykonać zrzut ekranu i masz gotowe wyniki oraz dodatkowy dowód społeczny.
  2. Ankiety Google – teraz nazywa się to Dysk Google i po wejściu w to narzędzie mamy coś co nazywa się „formularz”. Poniżej znajdziesz instrukcję (zrzut ekranu) jak to zrobić krok po kroku. Jest to świetne narzędzie, tworzysz ankietę w kilka minut, wysyłasz link i… prawdziwa bomba – aplikacja samodzielnie opracowuje wyniki ankiet w postaci graficznych wykresów.
  3. Wufoo.com zostało stworzone do komunikowania się z grupą odbiorców za pomocą ankiet. Ma wiele ciekawych opcji. Jest ograniczenie do 100 osób, ale w przypadku ankiety na potrzeby naszego tekstu reklamowego.

Jeżeli zainteresował Cię ten wpis zaprezentuj go innym na Facebooku.

jak zrobić ankietę w google

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 8.5/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)
Co zrobić z klientami, którzy nie lubią lania wody w ofercie?, 8.5 out of 10 based on 2 ratings