Być może zajmujesz się sprzedażą od kilku lat. Być może dopiero zaczynasz. Nie wiem tego. Wiem jednak, że prędzej czy później będziesz potrzebował umiejętności copywriterskich.
Powstaje więc pytanie czy potrzebujesz copywritingu? Czy warto się go uczyć? Żeby odpowiedzieć na to pytanie musisz wiedzieć czym jest copywriting.
Oto najprostsza definicja copywritingu, którą ostatnio udało mi się usłyszeć.
Copywriting to każde słowo, którego używasz w swoim biznesie.
Zobacz. Umiejętności copywriterskie będą Ci potrzebne
- gdy będziesz pisał email do klientów;
- gdy będziesz tworzył tytuł emaila,
- gdy będziesz szukał nagłówka dla swojej oferty;
- gdy będziesz tworzył nazwę swojego produktu;
- gdy będziesz pisał treści na stronę internetową, czy swojego bloga;
- gdy będziesz projektował swoja wizytówkę;
- gdy na spotkaniu networkingowym dostaniesz 5 minut, żeby przekonać innych do swojego biznesu;
- gdy będziesz nagrywał swój pierwszy lub kolejny filmik na YouTube;
Idźmy dalej. Jeżeli tworzysz wpis na Facebooku lub Twitterze potrzebujesz umiejętności copywriterskich. Każde słowo, którzy Tworzy treść dla Twojej firmy opiera się na copywritingu.
Czy potrzebujesz copywritingu w swojej firmie?
I teraz najbardziej szokująca informacja. Za każdym razem gdy nie wiesz co napisać, drapiesz się po głowie, denerwujesz się i narzekasz na brak pomysłów tak naprawdę masz wtedy problem z copywritingiem.
Prowadzenie biznesu bez umiejętności copywriterskich przypomina bieganie w worku. Gdzieś dobiegniesz, ale maratonu nie wygrasz. Wyobrażasz sobie, że Usain Bolt bieganie na olimpiadzie w parcianym worku. Co by osiągnął? Czy stanąłby na podium? Odpowiedz sobie na pytanie czy chcesz wygrywać czy zawsze być w tyle. To tyle. Jeżeli chcesz szybko zdobyć umiejętności copywriterskie pomoże Ci w tym mój kurs Perswazyjny Copywriting >>
Kiepski (tani) copywriter potrafi czasami popisać takie głupoty, że później tylko wstyd.