Posted by on Sty 16, 2015 in CopyPsychologia, Oferta sprzedażowa, Proste porady dla copywriterów | 1 komentarz

copywriter-opiniaCieszę się, że czytasz ten artykuł. Oznacza to, że jesteś w nielicznej grupie osób, które chcę się rozwijać.

Pomyśl o tym, że większość osób siedzi teraz na Pudelku lub jak ameba wchłania jakiś ogłupiający serial. Robi to 99% Twoich znajomych, ale nie Ty. Za to należy Ci się szacunek.

Tym właśnie wstępem zadziałałem na Twoje ego. Dowartościowałem je i spowodowałem, że poczułeś się wyjątkowy. O tej właśnie technice chcę Ci opowiedzieć. Polega ona na dowartościowaniu osoby, która czyta Twój tekst.

Jedna z prostszych zasad perswazji mówi, że: ludzie są skłonni zrobić dla Ciebie więcej gdy czują się lepiej. Gdy jesteśmy w dobrym nastroju (a tak się przeważnie dzieje gdy słyszymy komplement) to jesteśmy skłonni więcej kupić i zapłacić większe ceny.

Oto kilka sposobów na mówienie komplementów spod oferty

Pierwszy sposób. Jesteś inny i bardziej inteligentny niż cała reszta. To jasne, że taki tekst natychmiast wyłapiemy. Jeżeli jednak delikatnie ukryjemy jego przekaz nasz mózg i tak go zrozumie. Posłuchaj. Czy wiesz, że 87% osób, które czytają tego bloga to osoby o ponadprzeciętnej inteligencji? Kolejna ważna informacja jest taka, że osoby zainteresowane copywritingiem są przeważnie bardziej kreatywni niż osoby z ich otoczenia. I jak się teraz czujesz.

Drugi sposób. Dowartościowujący początek oferty. Możesz zacząć tak: Tylko dla przedsiębiorców, którzy poważnie podchodzą do biznesu. Z taką pochwałą zgodzi się 99% osób, które czytają tekst.

 Trzeci sposób. Powiązanie długości oferty z wzrostem ilorazu inteligencji czytelnika. Jeżeli w środku oferty napiszesz zwrot: jeżeli nadal czytasz ten tekst oznacza to, że należysz do grupy osób najbardziej zainteresowanych zmianą swojej sytuacji finansowej. Nie oszukujmy tylko osoby o pewnym potencjale potrafią brać życie w swoje ręce. To osoba czytająca tekst copywritera poczuje się wyjątkowo. Jest przecież w gronie osób o wyższej inteligencji.

To naprawdę silna technika. Pamiętaj, żeby stosować ją etycznie. Klientów nie obchodzisz ani Ty, ani Twój produkt. Interesuje ich to jak bardzo Tobie na nich zależy. Użyj komplementów w ofercie a zaczniesz odnotowywać większą sprzedaż.

Jeżeli ten tekst w jakimś stopniu Ci pomógł napisz o tym w komentarzu poniżej.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)