Posted by on Gru 18, 2014 in Proste porady dla copywriterów | 1 komentarz

klamstwo-copywriterŻeby napisać sprzedający tekst musisz poznać najważniejsze problemy, bóle i frustracje swojego klienta. Inaczej Twoje teksty może i będą kreatywne, śmieszne i inteligentne, ale nie będą sprzedawały. Żeby tekst sprzedawał jak szalony musisz trafiać w problemy klientów. Informacja musi docierać do najważniejszych obszarów mózgu czytelnika. Te obszary to głęboka frustracja. Prosty przykład:

Profesjonalna copywriterka napisze tekst reklamowy za 20 złotych

Zlecasz napisanie tekstu nt. odchudzania studentce filologii polskiej, która ogłasza się na Oferii, że napisze tekst reklamowy za 20 złotych bo jest copywriterką. Studentka jest młoda i szczupła.

Jej koleżanki ze studiów są jeszcze młodsze i jeszcze szczuplejsze. Gdy zaczyna pisać tekst nie zastanawia się nad czymś takim jak ból i frustracja klientek środka na odchudzanie. Jej tekst ma przecież zareklamować środek odchudzający. Pisze więc z pozycji szczupłej copywriterki w młodym wieku. Jej tekst będzie idealnym tekstem dla szczupłych kobiet a te nie potrzebują tego środka.

Otrzymasz prawdopodobnie coś w stylu:


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)