Posted by on Maj 26, 2015 in Nagłówki, Oferta sprzedażowa, Opis aukcji na Allegro | 0 komentarzy

recite-afwihOgólnie mówiąc copywriter, który przygotowuje się do napisania oferty musi zacząć do poznania klientów do których pisze. Zapoznanie się z produktem jest bardzo ważne, ale zawsze rób to bez odrywania się od klienta do którego piszesz. Dzisiaj chcę opowiedzieć Ci o innym krytycznym elemencie reklamy i mam na myśli nagłówek. Większość copywriterów, którzy piszą zawodowo powie Ci nagłówek jest najważniejszy, nagłówek to 90% powodzenia tekstu itd. Problem w tym, że większość czytelników nie będzie wiedziało jak taki nagłówek napisać. Dzisiaj zdradzę Ci konkretne techniki, które podkręca Twoje nagłówki i nadadzą im mocy papryczki chili.

Fakt # 1 Nagłówek jest reklamą reklamy. Jest to banalny błąd popełniany przez amatorów. Twój tekst może być świetny, jednak jeżeli nie przekonasz czytelnika do przeczytania całej oferty to twoja konwersja zmniejszy się do zera.

Posłuchaj. Najpierw musisz zmotywować odbiorcę do przeczytania tekstu dopiero w kolejnym etapie przekonujesz go do wyjęcia pieniędzy czy kliknięcia Kup Teraz! W innym przypadku będzie to puszczanie oka do pięknej brunetki w ciemnym pomieszczeniu.

To nie wszystko. Oprócz nagłówka, który motywuje do przeczytania całego tekstu musisz stosować śródtytuły lub śródnagłówki. One maja za zadanie motywować do przeczytania akapitu poniżej. Podsumowując – najpierw sprzedaj reklamę dopiero potem reklama niech się zajmie sprzedażą produktu.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)