Posted by on cze 7, 2015 in Analiza reklamy, Oferta sprzedażowa | 0 komentarzy

3 sekrety największych firm świataW tym artykule zdradzę Ci jakie 3 elementy decydują o sukcesie największych firm świata. Z artykułu dowiesz się również na czym opiera swój marketing firma Mango – znana prawie każdemu Polakowi.

Po czym poznać czy tekst reklamowy jest dobry? Po jego stylu? Formatowaniu? Ilości perswazyjnych tricków? Tak naprawdę nie chodzi o żaden z tych elementów. Jedyne co powinno interesować skutecznego copywritera to skuteczność.

Jest takie ciekawe powiedzenie – „czy wolisz być mądry, czy wolisz być bogaty”. Jasne, że możesz mieć to i to. Jednak często słyszę od czytelników czy innych copywriterówta oferta jest kiepska bo jest w stylu telezakupów. Może i jest, ale nie jest to nic złego.Wręcz przeciwnie – te oferty świetnie sprzedają.

Czy wiesz, który mózg jest mądrzejszy?

Pamiętaj, że nasz mózg logiczny zawsze uważa się za bardziej inteligentny i “uczony” niż mózg podświadomy. Oznacza to, że nawet jeżeli wiesz, że coś jest reklamą nie oznacza to, że ta reklama Ci nie sprzeda. Innym ważnym kryterium jest to, czy potencjalni klienci myślą o Twojej ofercie po odejściu od komputera czy telewizora.

Jeżeli jakaś oferta cały czas o sobie przypomina oznacza to, że ma w sobie element hipnotyczny. To jest prawdziwie hipnotyczna oferta, gdyż została zainstalowana w naszym mózgu. Sprzedaje Twoim klientom, gdy ty masz zamknięty sklep a dział obsługi klienta grilluje w weekend.

Kolejna ważna rzecz, którą chcę Ci przekazać to fakt, że sama oferta to jeden z elementów sukcesu w sprzedaży internetowej. Samą ofertą nie załatwisz wszystkiego. Żeby sprzedaż ruszyła z miejsca potrzebujesz 3 ważnych elementów. Poznaj te 3 elementy na przykładzie Mango.

1. Ruch – generowany m.in. z programów telewizyjnych. Posiadają też sklep internetowy, kanał na YouTube i reklamują się w Adwords. Po prostu generują duże ilości ruchu.

2. Oferta – według mnie jest to ich największa siła. Część osób czytając skuteczne oferty mówi – to trochę w stylu telezakupów. Pewnie, że tak. Bo oferta napisana z zasadami direct response taka właśnie jest. Musisz wiedzieć, że jeżeli uważasz siebie za osobę odporną na reklamę to zrób prosty test. Zapraszasz znajomych na grilla. Czy podasz im Coca colę czy tańszy zamiennik? W większości przypadków mimo, że wiesz jak działa reklama Twój podświadomy umysł i tak jest podatny na reklamę.

3. Produkt – gdy zobaczysz ich reklamy zrozumiesz, że ich sprzedaż wynika nie z tego, że sprzedają produkty, ale z faktu, że genialnie opowiadają i podkreślają ludzkie problemy. Większość kiepskich produktów nie trafia w potrzeby ludzi. Są kreatywne, ale nikomu nie potrzebne. Jest setki Satart Up-ów, które zbankrutowały bo nikt nie potrzebował ich innowacyjnych rozwiązań.

Jeżeli chcesz poznać zastosowanie tych 3 elementów w praktyce zobacz co dla Ciebie przygotowałem >>

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)