Posted by on maj 4, 2012 in Kroki bogatego Copywritera, Proste porady dla copywriterów, Sales letter | 3 Komentarze

kup terazMyślę, że bardzo często powtarza się pewien schemat. Tworzysz ofertę zarywając noce. jesteś z niej naprawdę zadowolony. Niestety okazuje się, że klienci nie kupują w takiej ilości jak przewidywałeś. Gdzie zatem jest problem? W wielu przypadkach jest to zaniedbanie wezwania do akcji.

Często widzę ulotki, które potrafią wywołać pragnienie zakupu, niestety, albo nie mogę znaleźć miejsce w którym dowiem się jak „to coś zamówić” lub sposób zdobycia produktu jest zbyt skomplikowany. To samo często dzieje się z ceną. Ulotka reklamowa przekonuje nas do zakupu, jednak cena jest zbyt wygórowana i kupujemy ten sam produkt o połowę taniej u konkurencji.

Jak zwiększyć skuteczność wezwania do akcji?

Wezwanie do akcji to nie tylko KUP TERAZ. Możesz spowodować, że będę chciał kupić tylko od Ciebie jeżeli: – dasz mi gratisy, których nie może zaoferować konkurencja; – weźmiesz na siebie sprawy papierkowe (np. gdy prowadzisz komis) – pomożesz mi zdobyć pieniądze ( załatwisz mi raty)

Kilka tygodni temu kupiłem stosunkowo drogi kurs. Długo się wahałem. Miałem świadomość, że 80% wiedzy tam zawartej już mam, nie myślałem o tym, że warto zapłacić za te 20% ponad 2 tysiące złotych. Dopiero gdy pojawiła się informacja o wartościowym gratisie moje wahanie przerodziło się w głośne TAK. To tylko jeden z dowodów na to, że gdy zaniedbasz wezwanie do akcji Twoja oferta będzie wciskać pieniądze konkurencji.

VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)
Wezwanie do akcji, czyli o czym zapominają copywriterzy?, 10.0 out of 10 based on 1 rating