Posted by on Wrz 10, 2015 in Efektywność, Proste porady dla copywriterów | 1 komentarz

syndrom sos

Usłyszałem dzisiaj o pewnym syndromie, który nazwano S.O.S. Jest to anglojęzyczny skrót, który oznacza Shiny Object Syndrom, w wolnym tłumaczeniu Syndrom Błyszczącego Obiektu. Odnosi się on do pewnego naturalnego odruchu człowieka – nasza uwaga podąża za elementami nowymi, ciekawymi i błyszczącymi.

Jak możesz tę informację wykorzystać do poprawy osobistej efektywności?

Po pierwsze musisz uświadomić sobie, że każdy projekt np. napisanie oferty ma dla naszego mózgu różne poziomy atrakcyjności. Krzywa ekscytacji projektem wygląda mniej więcej jak odwrócona elipsa. Gdy podejmujemy zadanie, poznajemy temat jesteśmy podekscytowani efektem świeżości. W środku zaczyna się najtrudniejsza część – musisz usiąść na tyłku i pracować. Pisać, klepać w klawiaturę, wiercić się na fotelu i zastanawiać się skąd biorą się fałdy na brzuchu.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)