Posted by on Maj 23, 2010 in E-mail marketing, Proste porady dla copywriterów, Sales letter | 1 komentarz

Grałeś kiedyś na perkusji? Ja czasami gram (mogę wtedy oczyścić się z negatywnych emocji), mam też wielu znajomych, którzy grają zawodowo. Jednym z największym problemów w ich „fachu” są przejścia. Tylko Ringo Star z The Beatles potrafił zagrać utwór bez tzw. przejść. Trudno mi wyrazić słowami jak to brzmi, nie napiszę przecież tu dum, dum, dum, pac.

Dlaczego w ogóle o tym piszę? Powód jest prosty: jako copywriter musisz nauczyć się robić przejścia.

Używasz ich kierując ruch




Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)