Posted by on Kwi 4, 2012 in Kroki bogatego Copywritera, Sales letter | 0 komentarzy

Dobra, jeżeli to określenie zbiło Cię z tropu, chodzi mi o ofertę sprzedażową, której napisanie jest stosunkowo czasochłonnym zadaniem. Dlaczego uważam, że najważniejsze jest mistrzowskie przygotowanie? Samo napisanie tekst to czasami 10 – 20 godzin (w moim przypadku, mam świadomość, że są szybsi), ale jeżeli nie znasz produktu i nie wiesz kim są potencjalni klienci Twoje pisanie będzie przypominać strzelanie w nocy bez celownika.

Oto co warto zrobić przed napisaniem tekstu

1. Lista kontrolna. Powinna ona zawierać jak najwięcej pytań dotyczących produktu i samego klienta. Najlepiej wydrukować kilka egzemplarzy i mieć je zawsze pod ręką. Jeżeli piszesz na zlecenie to przygotowaną listę możesz wysłać do zleceniodawcy. Jeżeli da się wciągnąć w tę grę to nie tylko masz już wiele cennych informacji, ale także potężny zarys tekstu, który przygotował dla Ciebie… Tak, Twój klient. O tym, co powinna zawierać taka lista opowiem w specjalnym nagraniu, dlatego najlepiej zapisz się tutaj, żeby otrzymać ode mnie powiadomienie >>

Dodam tylko, że w kwestii produktu fundamentalne pytania brzmią: Za co płaci klient, jaki problem rozwiązuje produkt, czym się różni od innych produktów, dlaczego miałbym zainteresować potencjalnego klienta itd.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)