Posted by on Sie 2, 2010 in E-mail marketing, Nagłówki | 7 Komentarze

lista-mailingowaTo, co pisano o mailingach jeszcze kilka lat temu, nawet kilka miesięcy temu, przestaje powoli mieć rację bytu. Chce dzisiaj podpowiedzieć Ci, co może zwiększyć skuteczność Twoich maili.

1. Link widoczny na „pierwszym ekranie” – jest to już sprawdzona metoda. Jeżeli link prowadzący do

  • produktu;
  • darmowego raportu;
  • ebooka;
  • strony

jest widoczny na pierwszym ekranie mailingu, istnieje dużo większe prawdopodobieństwo, że osoba, która otworzyła email po prostu kliknie w ten link. Jest to związane z tym, że coraz szybciej czytamy w internecie i niejako automatycznie traktujemy pewne maile jako tzw. marketingowe (nawet jeżeli mają odpowiedni, budujący relacje podpis)

Nie oszukujmy się, że mailing wysłany do danej listy, jeszcze ktokolwiek traktuje w sposób bardzo osobisty. Czy jest to mail komercyjny, czy budujący relacje i tak w głębi podświadomości czujemy, że gdzieś w tym wszystkim ukryty jest marketing.




Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)

Słowa kluczowe przypisane do tego wpisu przez algorytm seo

  • jak napisać mailing