Posted by on Gru 25, 2013 in Kroki bogatego Copywritera, Proste porady dla copywriterów, Sales letter | 0 komentarzy

Czy zdarza Ci się czasem nie rozumieć reklam które widzisz w telewizji? Nie martw się nie tylko ciebie potrafią zaskoczyć. Gdy kilka dni temu zobaczyłem futurystyczną sowę rozmawiającą z mężem rosomakiem nt. nowoczesnego kupowania w Internecie. W głębi swojego umysły zapytałem: CO TO JEST? Może twórcom chodziło o to, żebyśmy właśnie na blogach pisali nt. tej reklamy. Jeżeli tak to jak najbardziej osiągnęli swój cel. Chce Ci dzisiaj wyjaśnić, dlaczego reklamy w telewizji mają pewien wspólny element a co najważniejsze jak Ty możesz to wykorzystać w swoich reklamach czy ofertach sprzedażowych.

Z kim komunikujesz się pisząc tekst reklamowy?

Usłyszałem na pewnym szkoleniu, że człowiek nie tyle ma dwie półkule, co konkretnie posiada 3 mózgi. Jeden z tych mózgów to umysł podświadomy. Najważniejsza dla Ciebie informacja to fakt, że umysł podświadomy używa do komunikacji specyficznego języka. Jakiego? Przypomnij sobie swój najdziwniejszy sen? Domyślam się, że już wiesz, o czym mówię. Język podświadomy jest bardzo dziwny i trudny do zrozumienia, co zmienia faktu, że istnieje i potrafi mocno namieszać w naszym życiu.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)