Posted by on Sty 14, 2014 in Opis aukcji na Allegro, Proste porady dla copywriterów, Reklama prasowa, Reklama telewizyjna, Sales letter | 1 komentarz

mercedesCzy w świecie reklamy dochodzi do cudów? Nie, ale czasami może Ci się wydawać, że coś takiego nastąpiło. Słyszałem o historii pewnej osoby, która od kilku miesięcy usiłowała sprzedać używanego mercedesa. Były telefony, ale nikt nie kupował. Pewnej soboty zdarzył się cud.

Cały wieczór dzwoniła komórka. Po 21 sprzedawca miał już umówionych klientów na poniedziałek. Byli zdeterminowani, żeby przyjechać i kupić samochód.

Właściciel auta był tak zaskoczony, że opowiedział osobie, która kupiła samochód, że tego konkretnego dnia telefon urywał się od natłoku zainteresowanych. Co takiego się stało? Kupujący powiedział, że na jednym z kanałów telewizyjnych emitowany był program motoryzacyjny zachwalający ten konkretnie model mercedesa.

Copywriter – jakie wyciągnie wnioski?

  1. Edukując klientów (bez nastawienia na reklamę) pozwolisz im samodzielnie podjąć decyzję
    o zakupie.
  2. Rynek reklamy się zmienia – im bardziej ukryta reklama, tym większą może mieć skuteczność.
  3. Ktoś inny, bez twojej wiedzy może zacząć sprzedawać twoje produkty.
  4. Twój tekst reklamowy może sprzedawać produkty konkurencji.



    Podaj swój email:

    Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


    VN:F [1.9.21_1169]
    Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.21_1169]
    Rating: 0 (from 0 votes)