Posted by on Gru 31, 2013 in CopyPsychologia, Kroki bogatego Copywritera, Sales letter | 0 komentarzy

ups

Jedną z pierwszych i najważniejszych rzeczy, którą musisz zrobić, gdy zaczynasz pisać ofertę jest jej UPS. Skrót ten po przetłumaczeniu na nasz ojczysty język oznacza – Unikalną Propozycję Sprzedaży. Osoby, które projektują swój biznes na początku myślą o jak najwyższym zysku.

W naszym umyśle działa pewien automatyzm – im więcej klientów tym wyższa sprzedaż. Oczywiście początkujący mają rację, to logiczne – im więcej kupujących, tym wyższa sprzedaż. Problem w tym, że potencjalny klient to jeszcze nie jest kupujący. Dlatego twoje zadanie, jako copywritera polega na wskazaniu tego jednego elementu, w którym produkt Twojego klienta jest lepszy od innych propozycji.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 9.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)
Czy znasz te 3 najważniejsze litery w copywritingu?, 9.0 out of 10 based on 1 rating