Posted by on Lip 22, 2013 in CopyPsychologia, Kroki bogatego Copywritera, Proste porady dla copywriterów, Sales letter | 0 komentarzy

prawa-copywritinguCopywriting jak każda dziedzina związana silnie z biznesem ma swoje twarde prawa. Część osób sprzedających tekstem ich nie zna, zapomina lub najwyraźniej w świecie lekceważy. Rozumiem to i dlatego postanowiłem przekonać Cię do tego, żebyś trzymał się tych instrukcji.

Czy warto eksperymentować z prawami copywritingu?

Jedną z najbardziej odkrywczych rzeczy jakie spotkałem ostatnio w tej dziedzinie było wykorzystanie memów (coś w stylu demotów) i rage komiksów zobacz przykład >> zastosowania w tekście reklamowym. Nie testowałem tego rozwiązania u siebie (nie mogę doczekać się aż to zrobię), jednak widziałem ten trick w kilku amerykańskich tekstach sprzedażowych. Mając świadomość praw copywritingu wiem jednak, że:


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)