Posted by on Lut 15, 2013 in Blogi eksperckie, Kroki bogatego Copywritera | 2 Komentarze

Teoria dupogodzin mówi o tym, że najlepszy w swojej dziedzinie nie zostaje ten kto ma talent, tylko ten który potrafi usiąść na tyłku i godzinami pracować. Prawdopodobnie tylko 1% tego gdzie teraz jesteś wynika z Twojego talentu. Reszta to ciężka, wytrwała, pełna pasji praca.

Skąd zatem bierze się rzesza osób, które upierają się, że do copywritingu trzeba mieć talent? Odpowiedź jest prosta, nie wiedzą, że tzw. talent jest mylony z wyuczonymi kompetencjami. Problem w tym, że nie wiesz kiedy się ich nauczyłeś. Opowiem Ci to na moim przykładzie.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)
Czy dyslektyk może być dobrym copywriterem?, 10.0 out of 10 based on 1 rating