Posted by on Lip 24, 2013 in CopyPsychologia, Sales letter | 0 komentarzy

Lanie wody oferta reklamowaTwój list sprzedażowy będzie czytało wiele osób. Możesz doskonale znać swoją grupę docelową, ale i tak nigdy nie wiesz ile procent czytających to mocno stąpający po ziemi analitycy.

Myślę, że zawsze kilku takich się znajdzie. Uwielbiają wykresy, procentowe wyliczenia, słupki itd. Nienawidzą lania wody i humanistycznych wynurzeń. Jak znaleźć tego typu elementy idealnie pasujące do naszej oferty? Oto konspekt działania:

1 Zadaj sobie pytanie jaki jest największy problem, lub konsekwencje problemu Twojego klienta? Przykładowo gdy jest to materac problemem klienta jest codzienne przemęczenie. Nie wysypia się na swoim półko tapczanie, który pamięta jeszcze czasy Gierka.

2. Poszukaj w Google opracowań np. poprzez frazę ile procent Polaków ma problem z wysypianiem się, ile procent Polaków się nie wysypia.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 8.5/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)
Co zrobić z klientami, którzy nie lubią lania wody w ofercie?, 8.5 out of 10 based on 2 ratings