Posted by on Wrz 16, 2010 in Nagłówki, Programy partnerskie | 1 komentarz

Przytoczyłem dzisiaj dwa tytuły, które mają jeden cel – fantastycznie sprzedać dany produkt. W tym przypadku mamy do czynienia z fantastycznym kursem (w polskiej wersji Lecha Baczyńskiego) i książką Tima Ferrissa.

Piszę o tych dwóch tytułach, aby pokazać Ci jak ważna jest umiejętność pisania sprzedających nagłówków. Mimo, że są to nazwy produktów i tytuł książki, to ich znaczenie jest takie samo. Jedna linijka tekstu, która tak pobudza naszą wyobraźnię, że aż rwiemy się, żeby kupić te produkty.

Dodam do tego zestawu jeszcze „Bogać się kiedy śpisz” czy „Jak pracując mniej, zarabiać więcej”. Jak stworzyć tak przyciągający tytuł? Zanim się tego nauczysz zobacz jedną rzecz. Każdy z tych tytułów pobudza wyobraźnie i może być dokończeniem słów:




Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)