Posted by on Lip 7, 2013 in CopyPsychologia, Kroki bogatego Copywritera, Proste porady dla copywriterów, Sales letter | 2 Komentarze

copiwriting-memMark Joyner to obecnie jeden z największych copywriterów na świecie. Za godzinną konsultację klienci płacą mu 2 tysiące dolarów. Jego gorące oferty sprzedają jak szalone. Dzisiaj podpatrzymy jego warsztat poznając zestaw 4 silnych pytań, które musisz zadać sobie pisząc sprzedającą ofertę.

Nie będę obiecywał Ci tajemnych pytań. Nic z tych rzeczy, są to proste pytania, jednak często proste pytania potrafią przekształcić kiepski tekst w pełną ognia ofertę sprzedażową.

Oto one:

Co chcesz, aby kupił Twój klient? Wiem, że masz ochotę napisać coś w stylu: klient chce kupić rozwiązanie swojego problemu. To ważne, żeby w taki sposób podchodzić do oferty, też na początku w taki sposób zinterpretowałem to pytanie. Niestety, w tym przypadku chodzi o mocny konkret np.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)
4 najważniejsze pytania, które warto sobie zadać przed napisaniem oferty, 10.0 out of 10 based on 1 rating