Posted by on Gru 26, 2013 in Sales letter | 0 komentarzy

impulsywne-kupowanieWielu copywriterów stale zastanawia się czy napisać krótki i zwięzły tekst, czy też długi, pełen szczegółów opis produktu. Trudno jednoznacznie rozwiązać ten dylemat, warto jednak wiedzieć o dwóch typach kupujących.

Dwa główne typy kupujących

1. Impulsywny Nabywca
Jest to typ osoby, która przeskanuje nagłówki i główne podpunkty oferty. Przejrzy zdjęć i przeczyta podpisy pod zdjęciami i szybko podejmie decyzję.

2. Analityczny Nabywca
Ta grupa kupujących uważa, że należy przeczytać wszystko (to małym drukiem szczególnie). Każdy szczegół oferty będzie mocno przeanalizowany. Dodatkowo ten typ kupujących napisze jeszcze kilka emaili ze szczegółowymi pytaniami.

Ma się rozumieć, że skuteczny tekst będzie zawierał elementy uwzględniające potrzeby jednej i drugiej grupy kupujących. Spójrzmy, co musisz zrobić, aby osiągnąć ten cel.


Podaj swój email:

Zapisując się zgadzasz się z polityką prywatności.


VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.21_1169]
Rating: 0 (from 0 votes)